اجاره میدل باس، اتوبوس و مینی‌بوس

اجاره میدل باس، اتوبوس و مینی‌بوس

میدل باس، اتوبوس و مینی‌بوس از جمله وسایل حمل و نقلی است که برای تورها و مدارس و داشنگاه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اجاره میدل باس، اتوبوس و مینی‌بوس به صورت روزانه و ساعتی و برای تورهای درون شهری و برون شهری و جهت ایاب و ذهاب مهمان ها یا پرسنل انجام می گیرد.

میدل باس همانگونه که از نامش پیداست نوعی اتوبوسی کوچک می باشد. میدل باس از خودروهای مسافرتی پرکاربرد است که مورد علاقه  بیشترمشتریان واقع شده. سایز کوچک آن و قابلیت تردد در مسیرهایی که اتوبوس به دلیل بزرگیش نمی تواند برود باعث شده تا متقاضیان و مشتریان بسیاری داشته باشد.

اجاره میدل باس هم برای تورها و سفر های ایران گردی مناسب بوده  و هم برای استفاده های شهری، تجهیزات کامل شامل میکروفون ال سی دی یخچال و .. آن را دقیقا مشابه یک اتوبوس کوچک برون شهری شاخته است.

خدمات کرایه میدل باس، اتوبوس و مینی‌بوس

شرکت رنت ون ارائه دهنده خدمات اجاره اتوبوس، مینی‌بوس، میدل‌باس، ون و سواری دربستی و توریستی و تشریفاتی در تهران به مقصد تمامی نقاط کشور و همچنین کشورهای همسایه با افتخار سرویس دهی به سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و سایر مراکز دولتی و خصوصی با سابقه طولانی و درخشان آماده پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان می‌باشد.

کرایه میدل باس

میدل باس در ایراندارای دو مدل می باشد: یکی مدله ایرانیش است که شرکت پیشرو دیزل سازنده آن است و دیگری مدله چینی آن که به میدل باس یوتانگ معروف است. هر دوی این خودرو ها ۳۰ نفر ظرفیت مسافر دارند و آپشن های مشابه دارند. در بعضی موارد ظرفیت میدل ها تا ۳۵ نفر نیزمی تواند باشد که البته کمیاب تر از مدل ۳۰ نفره اش می باشد.

از مهمترین محسنات میدل باس قیمت آن است. هرچند که تقریبا تمامی مزایای اتوبوس  های بیایانی را دارد اما قیمتی به مراتب مناسب تر از یک اتوبوس برای کرایه نیاز دارد.

خدمات اجاره اتوبوس

از جمله خودرو هایی که با استقبال زیادی برای اجاره رو به رو است اتوبوس های سوپر کلاسیک شامل اسکانیا ، ولوو و … میباشد. ساختار اتاق این نوع از اتوبوس ها بسیار مستحکم و با لایه های فولادی مستحکم شده است و می توانند برای مسافرت ها بهترین گزینه باشند. همچنین جهت رفاه مسافران ، در این نوع از اتوبوس ها سیستم تهویه ی مطبوع تعبیه شده است تا نیاز مسافران را در مناطق گرم و سردسیر به طور کامل برطرف نماید.

لازم به ذکر است که در حال حاضر سیستم های گرمایشی و سرمایشی این نوع از اتوبوس ها در دنیای خودرو های دیزلی بهترین است. همچنین اتوبوس های سوپر کلاسیک دارای سیستم های صوتی و تصویری مدرنی هستند. این گزینه برای مسافرانی که قصد اجاره اتوبوس برای سفر های طولانی را دارند گزینه ی بسیار مناسبی است.

خدمات کرایه مینی بوس

از دیگر خدمات شرکت رنت ون اجاره میدل باس، اتوبوس و مینی‌بوس برای مراسم تشریفات ، همایش های مختلف ، سرویس های لوکس برای مدیران شرکت های دولتی و خصوصی و سرویس ایاب و ذهاب برای دانشگاه ها و نمایشگاه های برگزار شده در سطح شهر می باشد. مینی بوس ها به نسبت اتوبوس ها تعداد مسافر کم تری را در خود جای می دهد. اما به نسبت اتوبوس ها ، کاربری متفاوتی دارد. همچنین از لحاظ ابعاد و اندازه از اتوبوس ها کوچک تر و از ون ها بزرگتر میباشد.

معمولا ظرفیت مینی بوس ها مابین 8 تا 30 نفر می باشد و بر خلاف اتوبوس موتور این نوع از خودرو ها در قسمت جلوی خودرو قرار دارد. کرایه مینی بوس معمولا جهت تور های مسافرتی وسرویس اداره جات و ارگان های مختلف و مراسم های ختم صورت می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =