اجاره ون VIP - ترانسفر کرایه تشریفاتی

اجاره ون VIP – ترانسفر تشریفاتی

مشکلات رفت و آمد خواسته و ناخواسته یکی از مشکلات مراسمات تشریفاتی و این دست از مراسمات میباشد. اجاره ون تشریفاتیVIP مزایای بسیاری برای افراد شرکت کننده در این نوع مناسبات ها دارد که  از مزایای آن میتوان به کاهش حجم خودرو ها و جلوگیری از تجمع انها در محل برگزاری مراسم اشاره کرد. در این مقاله سعی داریم شما را با مزایای کرایه ون تشریفاتی تویوتا و کاربرد های این نوع از خدمات مجموعه ی رنت ون کمی آشنا کنیم.

ویژگی های ون تویوتا تشریفاتی

از ویژگی های ون تویوتا VIP تشریفاتی مانیتور جلو،سیستم اتوپارک و شیشه های سولار ، پنجره های ریلی عقب کشویی ،آینه الکترو کرومیک برای دید در شب ، آینه های خارجی الکترو کرومیک برقی ،کی لس ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم کنترل کیفیت هوا ، سیستم تهویه مطبوع برای صندلی ها و سرنشینان عقب از نوع دستی و سنسور و دوربین دید عقب میباشد.

خدمات اجاره ون تشریفاتی بنز

هنگام اقدام به اجاره ون تشریفاتی وی آی پی باید بدانید که از دیگر ون های تشریفاتی مورد استفاده در کشور ما خودرو ون مدل بنز است

که ون های مدل بنز بعد از تویوتا بسیار مورد توجه قرار گرفته و به عنوان خودروی مناسبی از نظر سرویس های تشریفاتی در میان مردم دست یافته است

محاسبه قیمت کرایه ون تشریفاتی برای خارج از شهر

هزینه های دریافتی برای کرایه ون برای خارج از شهر تهران که به صورت دربستی و دراز مدت است توافقی می باشد.

البته این هزینه برای انواع خودرو ون تشریفاتی تویاتا متغیر میباشد. می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به مشاوران قیمت تمام شده و پیش فاکتور آن را دریافت نمایید.

نحوه اجاره ون به ادارات دولتی و شرکت ها

برای اجاره ون دربستی یا دریافت کردن ون ادارات مختلف و یا ارگان های خصوصی یا دولتی و نیمه دوتی که به ون هایی از یک از یک نام و برند نیاز دارند, به دلیل درخواست های متعدد و زیاد باید حتما چند روز قبل برای رزرو و استفاده با کارشناسان رنت ون تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهید. بعد از آن کارشناسان این حوزه متناسب با نیاز شما همراه با امکانات رفاهی کافی خودرو ی مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار میدهند.

دریافت خدمات اجاره ون VIP برای مسافران و میهمانان

همه ی ون های تشریفاتی VIP مورد استفاده و مناسب برای اجاره دارای سیستم WIFI میباشند و همچنین دارای امکانات دیگر مثل صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی هستند .در صورت نیاز داشتن میتوانید قبل از سفر به دفتر مرکزی مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

_ذکر این نکته ضروری می باشد که تمامی خودرو های ون برای اجاره ون دربستی تشریفاتی در این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت فنی قرار دارند .

_در هنگام کرایه ون تشریفاتی برخی از خودرو ها با راننده اجاره داده خواهند شد.رانندگان و لیدر های فعال در این مجموعه مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و ترکیه ای میباشند.

اجاره ون تشریفاتی با رانندگان حرفه ای

در سال های اخیر با توجه به این نکته که همکاری شرکت های ایرانی با سایر شرکت ها در کشور های دیگر بیشتر شده است و رعایت استاندارد های بین المللی  در امر خدمات تشریفات و گشت  برای رفاه میهمانان خارجی و مدیران  شرکت های داخلی در ایران نوعی نیاز به حساب می آید .شرکت رنت ون در خصوص آن با استخدام رانندگان و پرسنل مجرب و با تجربه سعی در ارائه دادن خدمات ویژه ای دارد و توانسته مسافران خارجی و داخلی زیادی را جذب کند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =