اجاره ون و اتوبوس برای سفر زیارتی به کربلا و نجف

اجاره ون برای سفر زیارتی به کربلا و نجف

اجاره ون برای سفر زیارتی به کربلا و نجف یکی از خدمات رنت ون می باشد و مربوط به افرادی است که برای سفر زیارتی برون مرزی خود نیاز به اجاره ون دارند. در این نوع سرویس ها بر اساس نوع درخواست مشتری در خصوص شرایط مسیر و هزینه مورد نظر مشتری مناسب ترین خودرو و راننده به او ارائه می شود. این بخش تمام سرویس های برون مرزی از جمله کربلا و نجف را هم شامل می شود.

خدمات اجاره ون در کربلا و نجف

شرکت رنت ون با سرویس دهی با اجاره ون در انواع مخلف و متنوع در خصوص خدمات مختلف از جمله کرایه ون های توریستی، ون های تشریفاتی و فرودگاهی و همچنین اجاره ون برای سفر های زیارتی و کاروانی فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است و به علت بازخورد و درخواست های مداوم از سوی مشتریان محترم با اضافه کردن چندین خودرو مجهز دیگر حوزه فعالیت خود را در تمام شهر های ایران گشترش داده است.

سرویس های این مجموعه شامل ارائه انواع ون اجاره ای با گنجایش 10 الی 14 نفر در خصوص تمامی سرویس های ون دربستی درون شهری و برون شهری و برون مرزی می باشد.

کرایه ون و اتوبوس در عراق

کرایه ون تویوتا هایس سقف بلند با امکانات فول که این امکانات شامل سیستم صوتی و تصویری، کولر، بخاری می باشدو گنجایش 15 نفره آماده سرویس دهی به مرزهای مهران و تمام مرزهایی که برای سفر به کربلا و نجف منهی می شود، می باشد

سرویس دهی در تمام تورهای داخلی و خارجی ،خدمات ترانسفرهای فرودگاه امام خمینی و مهرآباد ورودی و خروجی ، ارائه سرویس دهی به سفارت ها و سازمانها ،سازمان های خصوصی و دولتی ،سرویس دهی تورهای این کابین ، انجام تورهای تهران گردی و ایران گردی با ون تویوتا هایس، دلیکا، بنز و هیوندا.

در اجاره ی خودرو ها و وسایل نقلیه بهتر است بدانید اجاره ون تشریفاتی  یا هر نوع ونی کاملا تفاوت دارد. شما می توانید برای سفر زیارتی خود ون تشریفاتی و وی آی پی را نیز اجاره کنید. ون تشریفاتی کلیه خدمات اجاره ون را مشمول می شود. در صورتی که شما برای هر نوع مسافرتی درخواست این سرویس را کنید، خودرو مورد نظر شما همراه با راننده آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی و عربی آماده خدمت رسانی و همراهی شما در سفر به کربلا و نجف می باشد.

ون دربستی برای سفر زیارتی

منظور از اجاره ون دربستی یعنی خودرویی که کاملا در اختیار باشد. شما مشتریان عزیز می توانید خودروی مورد نظر را در شهر خود در هر نقطه از ایران دریافت نمایید و برای راحتی خود در سفر زیارتی به کربلا و نجف از این سرویس رنت ون استفاده نمایید و سفری ایمن و با آسودگی خیال داشته باشید.

قیمت کرایه ون برای اربعین

قیمت اجاره ون برای کرایه انواع خودرو ون برای خارج از مرز که به صورت دربستی و دراز مدت است به صورت توافقی می باشد.

البته این هزینه برای انواع خودرو ون و نوع سرویس دهی آن ها متغیر می باشد. می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به مشاوران رنت ون قیمت تمام شده و پیش فاکتور آن را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =