خدمات اجاره ماشین و خودرو در تهران

اجاره خودرو – اجاره ماشین

اجاره خودرو و ماشین نوعی کسب و کار می باشد که در آن موسسات اجاره خودرو, انواع خودرو متناسب با نیاز و بودجه مشتری برای مدت زمانی مشخص اجاره می دهد. قرار داد اجاره ماشین می تواند به صورت ساعتی-  روزانه- هفتگی تنظیم می شود. معمولا قرار دادهای اجاره به صورت با راننده یا بدون راننده قابل تنظیم است که شرایط اجاره هر کدام متفاوت است.

موسسه کرایه ماشین معمولا می بایست دارای ناوگان گسترده ای از ماشین های ارزان قیمت، ماشین های میان رده و ماشین های لوکس باشد تا بتواند تمام نیاز های مشتریان خود را برآورده کند. همچنین موسسه اجاره خودرو در کنار ارائه خودروی  اجاره ای ، خدماتی از جمله بیمه ، سیستم موقعیت یابی جهانی  (GPS ،سیستم های سرگرمی و … ) را ارائه می دهد.

کرایه ماشین چیست؟

اجاره خودرو فرآیندی است که در آن برای بازه زمانی کوتاهی که شامل چند ساعت، چند روز، چند هفته یا چند ماه می‌شود، خودرو را اجاره می‌دهند و به وسیله یک وب‌سایت امکان رزرو آنلاین خودرو را فراهم می‌کنند. در صنعت اجاره خودرو، خودرو با راننده یا بدون راننده در اختیار اجاره‌کننده قرار می‌گیرد که در آن هم خودروهای ایرانی و هم خودروهای لوکس را اجاره می‌دهند.

کاربرد کرایه ماشین

امروزه کرایه ماشین جایگاه خاص و متنوعی پیدا کرده است؛ به طوری‌که شامل موارد زیر می‌شود:‌‎

  • برای مسافرت و تورها
  • برای قرارهای کاری
  • برای مراسم و تشریفات خاص مثل عروسی و…
  • زندگی لوکس و تجربه رانندگی با آن
  • اجاره ماشین برای جا به جایی درون شهری و برون ‌شهری، استقبال و بدرقه از مسافران و مهمانان خارج از کشور و جابه جایی مسافران فرودگاهی از جمله این موارد می‌باشد.‎
اجاره ماشین و خودرو

اجاره ماشین و خودرو

اجاره خودرو لوکس

با شرایط کنونی خرید و نگهداری خودروهای لوکس با هزینه های بالایی همراه است و با وجود این که در مناطق آزاد این خودرو ها زیاد هستند اما فقط در همین مناطق می توان از آن ها استفاده کرد و امکان استفاده آن در مناطق دیگر وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید با هزینه‌ای به صرفه تر خودرو لوکس مورد علاقه خود را کرایه نموده و از تجربه رانندگی با آن لذت ببرید.

گاهی افراد در شهرهای بزرگ به دلیل مناسبات شغلی, مراسم  وجشن های مختلف, داشتن مهمان های خارجی و…به خودروهای لوکس نیاز دارند. از آنجا که برای خرید خودروهای لوکس و تشریفاتی باید سرمایه بسیاری را از کسب و کار خود خارج نموده و صرف خرید، بیمه کردن خودرو، پرداخت عوارض، هزینه‌های تعمیر و…بنابراین کرایه این خودروها می تواند هزینه ای مقرون به صرفه تر را برای شما به همراه داشته باشد.

کیفیت و ایمنی

تمامی خودروهای شرکت رنت ون دارای تجهیزات ایمنی استاندارد مانند ایربگ و ترمز ای بی اس می باشد. همچنین خودروها هم قبل از اجاره دادن و هم بعد از عودت توسط تعمیر کاران ما کاملا از نظر سلامت و ایمنی بررسی می شوند. در صورت وجود کوچکترین مشکل تنسبت به تعمیر آن اقدام می شود.

این یکی از اصول اولیه رنت ون بوده و تحت هیچ شرایطی هیچ کدام از خودروهای خود را قبل از این عملیات و اطمینان خاطر از سالم بودن آن‌ها، در سرویس‌ها خود قرار نمی دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =