اجاره اتوبوس در شیراز

اجاره اتوبوس در شیراز با توجه به توریستی بودن این شهر، به عنوان یک چالش برای مردم شناخته می شود. عموما با کرایه اتوبوس در شیراز افراد می توانند به صورت دسته جمعی و به طور کاملا راحت نسبت به بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری، مراسمات ختم و جشن عروسی و… اقدام کنند. به این ترتیب مشکل جای پارک را نخواهند داشت و تا حد زیادی می توانند در هزینه ها صرفه جویی کنند. به طور کلی برای اجاره اتوبوس به مدارک متعددی مورد نیاز است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. هزینه اجاره اتوبوس در شیراز یک قیمت برای همه نیست. عوامل متعددی از جمله مقصد، زمان و اندازه گروه شما بر هزینه کلی تأثیر می گذارد. ما در اجاره اتوبوس شیراز متخصص هستیم. ما به همه از شرکت‌ها گرفته تا تیم‌های ورزشی کمک کرده‌ایم تا بهترین اتوبوس را متناسب با بودجه خود پیدا کنند. هر زمان که خواستید برای قیمت با با ما تماس بگیرید!

برای اجاره اتوبوس در شیراز باید به چه نکاتی توجه کرد؟

پیش از آنکه بخواهیم به بررسی مدارک مورد نیاز برای کرایه اتوبوس در شیراز بپردازیم، بهتر است در وهله اول به نکاتی که برای اجاره اتوبوس نیاز است توجه کرد. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعداد نفرات

اتوبوس ها دارای ظرفیت های گوناگونی هستند برخی از اتوبوس ها ۲۵ نفره و برخی دیگر ۴۰ نفره هستند. در صورتی که تعداد نفرات شما زیاد باشد باید اتوبوس های ۴۰ نفره را اجاره کرد.

قیمت

به تبع هر چه امکانات اتوبوس ها، طولانی بودن مسافت راه، مدت زمان اجاره اتوبوس در شیراز  بیشتر باشد، هزینه های مربوط به اجاره اتوبوس بیشتر خواهد بود. و این نکته مهمی است که در هنگام کرایه اتوبوس باید در نظر گرفت.

کرایه اتوبوس در شیراز

کرایه اتوبوس در شیراز

مدارک مورد نیاز برای اجاره اتوبوس در شیراز

برای اجاره اتوبوس در شیراز باید مدارک متنوعی تحویل داده شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته به نوع شرکت ارائه دهنده، پرداخت چکی به مبلغ حداقل ۲۰ درصد بالاتر از مبلغ کل خودرو جهت ضمانت
  • مدارک شناسایی
  • گواهی اشتغال به کار
  • چک کارمندی

به یاد داشته باشید که برای اجاره اتوبوس باید حداقل ۱۹ و حداکثر ۷۰ سال سن داشته باشید. با این شرایط می توانید اتوبوسی را به صورت دربست اجاره نمایید.


برای کرایه و رزرو آن و استعلام قیمت رنت با کارشناسان ما تماس بگیرید.