اجاره اتوبوس در یاسوج

اجاره اتوبوس در یاسوج

در یاسوج می‌توانید به راحتی اتوبوسی را اجاره کنید. از طریق این صفحه با شرکت‌ها و خدمات اجاره اتوبوس در یاسوج آشنا شوید و به دنبال بهترین گزینه برای نیازهای تیمی، توریستی یا مسافرتی خود باشید. اتوبوس های اجاره ای ما از ده مسافر تا بیش از 35 مسافر متغیر است. در اکثر مناطق کهکیلویه و بویر احمد، وسایل نقلیه ای که بیش از 15 مسافر را در خود جای می دهند، از طریق ما قابل رنت و کرایه است. برای ایده‌هایی در مورد برخی از امکانات تقریباً بی‌پایان کرایه اتوبوس در یاسوج، با کارشناسان ما تماس بگبرید.

چه نوع سفرهایی را می توان با اجاره اتوبوس در یاسوج آغاز کرد؟

تیم های ورزشی، گروههای دانشجویی و دانش آموزی، گروههای خانوادگی و دوستانه و سازمان های غیر انتفاعی می توانند با اجاره اتوبوس در یاسوج سفر خود را در این شهر خوش آب و هوا آغاز کنند. پیشنهاد می شود برای سفرهایی که بیش از 2 و نیم ساعت طول می کشند و تعداد مسافران بیشتر از 30 نفر است؛ از اتوبوس استفاده شود. در واقع اجاره اتوبوس بهترین گزینه برای سفرهای طولانی با گروههای بزرگ است.

سفر با اتوبوس

مزایای اجاره کردن اتوبوس در یاسوج

شهر یاسوج شهری سردسیری است که در داخل و اطراف خود مکان های تفریحی و طبیعت بی نظیری دارد. شما با کرایه اتوبوس در یاسوج می توانید از تمام این نقاط دیدن کنید. در بین راه نیز می توانید کودکان خود را با تماشای تلویزیون سرگرم نمایید. با توجه به مدل اتوبوسی که انتخاب می کنید؛ می توانید از امکانات مختلفی از جمله سیستم گرمایش و سرمایش قوی، یخچال، شارژر و غیره نیز بهره مند شوید. با اجاره اتوبوس دیگر مجبور نیستید خستگی های ناشی از رانندگی را نیز تحمل کنید.

کرایه اتوبوس در یاسوج

کرایه اتوبوس در یاسوج

هزینه کرایه اتوبوس در یاسوج

هزینه اجاره اتوبوس در یاسوج به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال مدت زمان اجاره اتوبوس نقش مهمی در میزان هزینه دارد. همچنین مدل اتوبوس انتخابی شما قیمت را تحت تاثیر قرار می دهد. عامل مهم دیگر در تعیین میزان اجاره، طول مسیر سفر است که برحسب کیلومتر محاسبه می گردد. شاید در ابتدا هزینه اجاره اتوبوس بالا به نظر برسد؛ اما به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که این هزینه بین همه مسافران تقسیم می گردد.

حداکثر چند نفر می توانند با اتوبوس سفر کنند؟

حداکثر تعداد مسافرانی که می توانید با اجاره اتوبوس در یاسوج جا به جا کنید؛ 55 نفر است. اگر تعداد شما خیلی بیشتر است؛ می توانید دو یا چند اتوبوس را به طور همزمان اجاره کنید. البته با توجه به طراحی داخلی اتوبوس ممکن است 1 یا 2 صندلی بیشتر وجود داشته باشد.

برای کرایه و رزرو آن و استعلام قیمت رنت با کارشناسان ما تماس بگیرید.