اجاره انواع ون

اجاره انواع ون

ون یکی از خودرو های پر استفاده جاده‌ای میباشد که در مدل‌های مختلفی توسط شرکت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. خودروی ون در حال حاضر برای جابجایی مسافر، حمل بار و نیز حتی محل سکونت سیار بسیار کاربرد دارد.در حال حاضر آژانس‌های گردشگری بسیاری جهت تورهای ورودی خود و ترانسفر مسافران از فرودگاه از خدمات اجاره ون استفاده می‌کنند.

خدمات اجاره انواع ون

کرایه ون تویوتا هایس سقف بلند و سقف کوتاه (اجاره ون تویوتا)

یکی از ون های محبوب تویوتا در بازار ایران ون هایس، یا همان ون تویوتا می باشد که ون تویوتا هایس به ون توریستی یا ون تشریفاتی نیز معروف است. مدل سقف بلند این نوع ون به اسم هایروف یا همان ون تویوتا (ون هایس) معروف است.

این ون سقف بلند را صندلی های راحتش و سواری نرم آن برای جابه جایی مسافران محبوب و معروف کرده است. ون تویوتا نیز برای سفرهای بیرون شهری استفاده میشود که از خودروهای بسیار پر طرفدار آژانسهای ومسافرتی برای ارائه سرویس و تورهای مسافرتی است.

ون تویوتا هایس در دو مدل 11 نفره و 14 نفره طراحی شده که هنگام جابجایی بسته به تعداد نفرات یکی را انتخاب می نمایید که معمولا ون 14 نفره برای سفرهای بیرون شهر بیشتر استفاده میشود.

نوع دیگری از ون تویوتا هایس ون سقف کوتاه میباشد که برای ظرفیت کمتر از 11 نفر مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا اجاره ون هایس سقف کوتاه به دلیل کوچک بودن فضای داخل و کوچک بود صندلیهای و چند عامل دیگر زیاد طرفدار ندارد.

کرایه ون بنز

یکی دیگر از ون های م.جود در بازار ون بنز میباشد که در اختیار این موسسه میباشد. شما عزیزان می توانید در سفرهای گروهی یا درون شهری از اجاره ون بنز شرکت رنت ون استفاده نمایید.

ون بنز دارای سه ردیف صندلی، که در مجموع ظرفیت 9 نفر همراه راننده را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های ون بنز این میباشد که به دو صورت پشت به پشت و حالت رو در رو کنفرانسی قرار میگیرد برای سفرهای درون شهری بیشتر از این حالت استفاده می شود.

از مزایای کرایه ون بنز برای شما این می باشد که این ون دارای فضای بار است که شما برای سفرهای برون شهری یا ترنسفرهای فرودگاهی می توانید به ازای هر نفر یک چمدان مسافرتی در آنجا قرار دهید.

مواردی که برای اجاره ون بهتر است بدانیم

سوال: ظرفیت ون سقف کوتاه چند نفر است؟

پاسخ: ون سقف کوتاه معمولا 8+2 نفر ظرفیت دارد. بدین صورت که 8 صندلی اصلی بعلاوه دو صندلی تاشو دارد. این صندلی های تاشو برای طولانی مدت راحت نیستند. بنابراین توصیه میشود برای مسافرت طولانی مدت چندان روی صندلی تاشو حساب نکنید و ون را 8 نفره در نظر بگیرید. نکته دیگر اینکه ون صندوق جهت بار ندارد. بنابراین میبایست از فضای داخل ون جهت قرار دادن چمدان و بار استفاده نمایید. و بسیار خوب است که ون باربند داشته باشد تا قسمتی از بار در باربند قرار گیرند.

2.سوال: ظرفیت ون سقف بلند چند نفر است؟

پاسخ: ون سقف بلند معمولا 14 نفره هست و فضای مناسب و خوبی در داخل دارد. به همین دلیل به آن گاهی ون تشریفاتی هم اطلاق میشود. چنانچه حجم بار زیاد دارید، مجبور خواهید بود که از فضای داخل ون برای بار استفاده نمایید و جای کمتری برای مسافر باقی میماند.

3.در اجاره چند روزه ون، هزینه خوراک و اسکان راننده با مسافر است. بدین صورت که با راننده هماهنگ میکنید و یک مبلغی به عنوان خوراک و اسکان جداگانه میپردازید. البته اگر در مقصد خودتان میتوانید برای راننده اسکان تامین کنید، نیاز به پرداخت مبلغی نیست.

4. راهکار جهت پایین آوردن هزینه و نپرداختن مبلغ اسکان راننده: فرض کنید میخواهید با ون دربستی به مشهد سفر کرده و یک هفته ون دربستی در اختیار داشته باشد، میتوانید یک ون به صورت یکطرفه از شهر خود به مشهد اجاره کنید. سپس در مشهد یک ون دیگری به صورت روزانه به شما اجاره دهیم. چون ون داخل مشهد محلی هست، بنابراین نیازی نیست که هزینه اسکان راننده بپردازید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =