اجاره-ون-تویوتا-هایس

اجاره ون تویوتا هایس

یکی از خدماتی که توسط شرکت رنت ون ارائه داده می شود اجاره ون تویوتا هایس می باشد. امروزه شما میتوانید ازکرایه  ون در موارد مختلفی مانند سفرهای توریستی ، مراسم ها و همایش های مختلف و ترانسفر های فرودگاهی و …استفاده کنید. اجاره ون تویوتا هایس طرفداران بسیاری دارد و از بین ون های موجود در بازار بسیار محبوب تر است . شما عزیزان میتوانید جهت اجاره انواع ون تویوتا هایس با کارشناسان مجرب رنت ون تماس حاص فرمایید و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

کرایه ون تویوتا هایس

مکانیسم ساخت و مهندسی ون تویوتا هایس به شکلی است که شما با آن یک رانندگی نرم و روان و راحت را تجربه خواهید کرد. از تکان های ناشی از موتور در داخل ماشین خبری نیست و راننده ی این ماشین از دردهای عضلانی و استخوانی که به مرور ایجاد می شوند مصونیت بیشتری دارد.

همچنین با اجاره ون تویوتا که دارای فضای کافی هم در قسمت کابین سرنشینان و هم در صندوق عقب می باشد و فاصله ی بین محورهای عقب و جلو آن نسبت به مدل های اولیه اش بیشتر است سر نشینان احساس راحتی بیشتری می کنند.

ویژگی ها و مشخصات ون تویوتا هایس

این ون تجهیز شده به سیستم ایمنی جهت مهار خودرو در شرایط اضطراری و نیز مجهز به سیستم کنترل B4 جهت جلوگیری از عقب نشینی ماشین در شیب های تند می باشد.

هنگامی که می خواهید دنده عقب حرکت کنید دوربین مخصوص حرکت عقب فعال می شود و آنچه را که پشت سر شماست در آینه الکتروکروماتیکی که برای دید پشت تعبیه شده نشان می­دهد و نیازی نیست که شما خودتان به عقب بچرخید.

تویوتا هایس را می توان یک خودرو پرقدرت شناخت و در همه جای دنیا از آن به عنوان خودرویی ارزشمند نام می برند. مهندسی فنی به کار رفته در این ماشین پیشرفته و قابل تأمل است.

 آرایش قرار گیری سیلندرها در این ماشین به صورت خط مستقیم است. حداکثر قدرت موتور آن 149 اسب بخار و 4800 دور در هر دقیقه استو سرعت آن به 180 کیلومتر می رسد. سیستم انتقال قدرت آن موتور جلو و دیفرانسیل جلو است. گیربکس آن 5 دنده ی اتوماتیک می باشد و محل استقرار اهرم تعویض دنده روی کنسول میانی ماشین است. وزن ون در حدود 2075 کیلوگرم است و ظرفیت 15 سرنشین را دارد.

این خودرو 16 سوپاپ دارد. سیستم سوخت رسانی ون تویوتا هایس به صورت انژکتوری و تزریق مستقیم است. ظرفیت باک این ماشین 70 لیتر است و از ضریب آلایندگی استاندارد نیز برخوردار است.

سیستم ترمز ون روغنی با بوستر خلائی است. کالیبر ترمز جلو از نوع دیسکی خنک شونده و کالیبر ترمز عقب کاسه­ای است.  بعلاوه  مجهز به سیستم ABS و ضد قفل ترمز EBD نیز می­باشد.

ون تویوتا هایس و آپشن های رفاهی آن

  • صندلی راننده دارای به دو ایربگ جلو و کناری می باشد که ضریب امنیتی خوبی برای آن فراهم می کند.
  • دارای سیستم کلید ضد سرقت و قفل مرکزی است که اختیار آن در دست راننده است.
  • ورود به خودرو بدون کلید نیز امکان دارد.
  • غربیلک فرمان قابلیت حرکت در دو جهت عمودی و افقی را دارد و قدرت مانور خوبی برای راننده فراهم می کند.

خدمات اجاره ون تویوتا هایس

گنجایش خودرو ون تویوتا هایس 12 نفره و 14 نفره در دو مدل مختلف می باشد و با توجه به هزینه های مناسب و به صرفه  برای رزرو این خودرو را بسیار مورد توجه مشتریان قرارداده است.

کرایه ون تویوتا هایس در تمامی شهر های کشور به علت سازگاری این خودرو با انواع آب و هوا ها و جاده های کشور بدون هیچ مشکلی انجام می پذیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هشت =