اجاره ون دربستی

اجاره ون دربستی

بهترین ون دربستی اجاره ای شرکت برای سرویس های دربستی و فرودگاهی ون تویوتا و ون بنز می باشد. ون تویوتا هایس و ون های بنزچندین سال است که در زمینه اجاره ون دربستی با وجود رقبای دیگر با اختلاف قابل توجهی ، حرف اول را در اجاره ون های دربستی می زند. صندلی راحت و نرم خودرو، باعث شده کرایه ون هایس در جابه جایی های گروهی داخل شهر بسیار پراستفاده و محبوب باشد. صندلی های ون هایس همانند خودروی سواری (خودروهای خارجی با کیفیت) طراحی شده به گونه ای که در مسیر های طولانی خستگی برای شما معنی نخواهد داشت .

ون های دربستی کرایه  بازار ایران انواعی دارند که ..

اجاره تویوتا

از قدیمی ترین ون های مسافرتی، ون تویوتا محسوب می شود. بارزترین ویژگی این ون دربستی نسبت به سایر رقیبان در این زمینه نرمی و سواری بی نظیر آن است.

شرکت تویوتا این محصول خود را با موتور دیزل هم به بازار عرضه کرده که معمولا با قیمت بالاتری از موتور بنزینی آن به ارائه میشود و البته در مواردی تفاوتهایی با مدل بنزینی خود دارد. ظرفیت کابین 15 نفره با موتور 2700 سی سی 4 سیلندر و صندلی های تا شونده سری عقب برای گذاشتن ساک و بار مسافران.

این خودرو با سقف کوتاه نیز در بازار ایران موجود می باشد که البته داری ظرفیت کمتری (11) نفره می باشد. اجاره ون هایس سقف کوتاه معمولا طرفدار زیادی ندارد و آن هم به دلیل خیلی کوچکتر بودن فضای داخل، کوچکتر بودن صندلی ها و چند عامل دیگر می باشد.

کرایه ون دربستی هیوندا

یکی از جدید ترین ون های موجود در بازار که از سال ۲۰۱۶ وارد ایران شد، ون هیوندا می باشد. که بسیار مناسب برای اجاره ون دربستی و توریستی است کابین بزرگ تر، امکانات رفاهی بیشتر ، صندلی های بزرگ تر و راحتر و ظاهری مدرن تر از ویژگی های این ون دربستی است. از همان ابتدا ورود آن به ایران ،مورد توجه تورها قرار گرفت . ظرفیت آن ۱۳ نفر و دارای جای بار مجزا می باشد.

کرایه ون بنز ویتو

ظرفیت ون بنز دربستی ۹ نفر با راننده و صندلی های آن به صورت ثابت ولی با قابلیت قرار گرفتن به صورت رو در رو می باشد داخل ون بنز ویتو به صندلی های استاندارد و همچنین تهویه مطبو مجهز شده است. بخش انتهای ون بنز جهت قرار دادن وسایل مسافرین دارای فضای مناسب می باشد

ظرفیت ون های بنز VIP ۶ نفر با راننده می باشد و صندلی های آن بصورت مبله و کاملا VIP و داخل کابین شامل امکانات ویژه می باشد . درون ون بنز ویتو دارای صندلی های بسیار راحت و مبله و آپشن های دیگر  مانند یخچال و نمایشگر ال سی دی و  غیره است . این نوع ون جهت گشت و ترانسفر میهمانان برجسته و خاص و همچنین ملاقات و جلسات محرمانه توصیه می شود .

برخی از ویژگی های ون های دربستی

۱-راحتی زیاد و امن بودن

۲-امکان حرکت در تمام خیابان ها به دلیل ابعاد

۳- داشتن جای بار مستقل

۴-امکانات رفاهی و ایمنی مناسب

و ….

نکات قابل اجرا

زمانی که شما تصمیم دارید یک ون را کرایه کنید، باید با بیش از یک شرکت ون تماس بگیرید و به آنها بگوئید که یکی از آنها را دریافت کنید. انواع مختلفی از ون وجود دارد که در دسترس هستند. رنت ون میتواند شما را با توجه به تعداد نفراتتان و دیگر عوامل در کرایه ون مورد نیازتان راهنمایی کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =