کرایه اجاره ون در تبریز

اجاره ون در تبریز

اجاره ون در تبریز با شرکت رنت ون، بزرگترین، مورد اعتماد ترین و نام آشنا ترین موسسه اجاره خودرو ون بدون راننده و اجاره خودرو با راننده در تبریز. این مجموعه با بهره گیری از پرسنل متخصص و تحصیل کرده در امر حمل و نقل به عنوان اولین مبتکر شیوه های جدید مدیریت حمل و نقل، توانایی راهبری و مدیریت حمل و نقل ادارات و موسسات را دارا می باشد.

خدمات اجاره ون فیات در تبریز

ون فیات یکی از برترین ون ها در دنیا می باشد. این ون توسط شرکت لوتوس با مهندسی های دقیق و پیشرفته در رده بندی کلاس یک قرار دارد. فروش این ون در ایتالیا به 180000 در سال می رسد. از این ون به دلیل استاندارد های بالا به عنوان آمبولانس استفاده می شود.

با اجاره ون فیات به دلیل ویژگی ها و مزیت های راحتی و استاندارد آن به راحتی می توانید برای سفر و جابه جایی مسافران از آن استفاده کنید. مصرف پایین سوخت، پایین بودن هزینه استفاده و نگهداری و همچنین ایمنی بالا از دیگر ویژگی های این ون ها می باشد.

کرایه ون دلیکا در تبریز

ون دلیکا یک ون با ظرفیت 11 نفر و دارای چندین کاربرد می باشد که در سال 1968 توسط خودرو سازی اسنا در دو مدل طراحی شده است. تفاوت این مدل پر استفاده حجم موتورشان و قدرت و سرعت آن ها می باشد. استفاده این ون ها در ایران در تاکسیرانی ها و سفرهای داخل شهری می باشد.

ون هایس دربستی در تبریز

موسسه رنت لوکس این افتخار را دارد با اجاره ون با مدلهای مختلف ظرفیتهای متفاوت و قیمتهای مناسب بهترین خدمات را به شما عرضه کند برای انتخاب ون مناسب با کارشناسان ما مشورت کنید.

اجاره ون بنز در تبریز

از دیگر برند های موجود در این موسسه ون بنز می باشد. این ون فول امکانات و وی آی پی می باشد. شما می توانید برای سفرهای درون شهری و جابه جایی های تشریفاتی گروهی از این ون استفاده کنید.

این ون سه ردیف صندلی دارد،که در کل همراه راننده 9 نفر ظرفیت دارد. از دیگر ویژگی های ون بنز این می باشد که صندلی های آن به دو مدل پشت به پشت و حالت رو در رو کنفرانسی قرار می گیرد برای سفرهای درون شهری بیشتر این حالت مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای اجاره ون بنز برای شما این می باشد که این ون دارای فضای بار است که شما برای سفرهای خارج از شهر یا ترانسفرهای فرودگاهی می توانید به ازای هر نفر یک چمدان مسافرتی در آنجا قرار دهید.

خدمات اجاره ون در تبریز با رنت ون

شرکت رنت ون با سابقه طولانی در امر اجاره ون بنیان گذار شیوه های نوین در امور ذیل است:

  • اجاره ون بدون راننده به افراد حقیقی، مؤسسات و ادارات دولتی و خصوصی در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت.
  • کرایه ون های تشریفاتی، مدرن، وی آی پی و مجهز با راننده جهت مراسم تشریفاتی، سفر، سرویس و …
  • کرایه انواع ون، اجاره مینی بوس، کرایه اتوبوس جهت سرویس ایاب و ذهاب، سفر و …
  • راهبری، نگهداری، پشتیبانی و تأمین خودروهای مورد استفاده سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 4 =