اجاره ون در کرج و استان البرز

اجاره ون در کرج را با رنت ون

گروه اجاره ون رنت ون، به دلیل داشتن ون هایی در شهر کرج آماده ارائه خدمات اجاره و کرایه ون در شهر کرج است. شما اگر قصد اجاره ون در شهر کرج را دارید می توانید با تماس با گروه اجاره ون در هر کجای استان البرز و شهر کرج ، ون مورد نظر خود را کرایه نمایید. ون های موجود ما در شهر کرج فقط شامل ون تویوتا هایس 12 و 14 نفره است.

چرا در کرج ون اجاره کنیم؟

کرج از کلان‌شهرها ایران و همچنین مرکز استان البرز و مرکز شهرستان کرج است. کرج یک شهر کوهپایه‌ای در ایران است که در دامنهٔ رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. جمعیت استان البرز طبق اعلام مرکز ملی آمار ایران در سال ۱۳۹۵ برابر با ۵٬۵۹۵٬۴۹۲ نفر می‌باشد که از این جهت و علیرغم جدا شدن فردیس از مناطق دوازده گانه شهری کرج و معرفی آن به عنوان شهرستان مستقل کماکان پس از شهرهای تهران، مشهد به عنوان سومین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. لازم است ذکر شود جمعیت ساکن در شهرکرج مناطق دوازده گانه شهری ۳٬۸۶۸٬۵۷۰ نفر می‌باشد.

کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و هَمچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است ، و همچنین بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده است که به هَمه دلایل مُشخص گفته شده دولت نیز باید سرمایه گذاریهای بیشتر در بخشهای آموزشی علمی فرهنگی ورزشی و بهداشتی و زیر ساختهای شهری هَمچنین اشتغال زایی و مَحرومیت زدائی برنامه ریزی و به انجام برساند. این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ ۳/۱۴ درصد بالاترین رشد جمعیت را دارد.

چطور ون در کرج کرایه کنیم؟

گروه اجاره ون رنت ون با توجه به محدودیت های خود در ارائه خودروها، از کلیه مشتریان گرامی خواهشمند است که حتما برای رزرو چند روز قبل از موعد کار، تماس حاصل کرده و خودرو مدنظرشان را رزرو نمایند. مخصوصا دوستان کرجی که قصد اجاره ون در کرج را دارند سعی نمایند از قبل کار رزرو ون خود را انجام داده باشند که خدایی نکرده شرمنده شما نباشیم.

شماره تلفن اجاره و رزرو : 09127067340(درویش)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شانزده =