delica-rentvan-1030x514

اجاره ون دلیکا

اجاره ون دلیکا ،ترانسفر فرودگاه امام و فرودگاه مهرآباد و همچنین ترانسفر بین شهری با قیمت مناسب و باکیفیت, برترین مرکز رزرو و کرایه انواع ون ترانسفر ارزان و ارائه سرویس مناسب و با گارانتی کیفیت و رزرو ۲۴ ساعته ترانسفرهای فرودگاهی و دربستی لاکچری در تهران کرج و قم و سایر شهرهای ایران است وبا رانندگان آموزش دیده با بهره مندی برترین خودروها و با برترین کیفیت انجام وظیفه می نماید.

اجاره ون دلیکا خودرو 10 نفر و بهینه برای مسیرهای کوتاه یا سرویس های کم هزینه بهترین انتخاب برای اجاره ون به شمار می رود. موارد پر درخواست در کرایه ون دلیکا ، به منظور رزرو جهت سرویس مدرسه، ترانسفر فرودگاهی کم هزینه برای نفرات کمتر از 10 نفر و جابه جایی هایی است که افراد لوکس بودن و امکانات خودرو را مورد اولویت خود قرار نمی دهند.

کرایه ون دلیکا در تهران و البرز

با توجه به این که مبدا حرکت در سرویس ها از تهران یا کرج است، شرکت رنت ون پس از درخواست های فراوان جهت سرویس های غیر لوکس و کم هزینه تر اقدام به به کار گیری رانندگانی مجرب و با اخلاق و خودرو هایی تر تمیز نموده تا در خصوص کرایه ون دلیکا هم به مشتریان محترم خود خدمات بهینه و با کیفیت ارائه کند.

قیمت اجاره ون دلیکا

در خصوص اطلاع از قیمت های کرایه ون دلیکا می توانید با پشتیبانی وب سایت بصورت 24 ساعته تماس حاصل نموده و با توجه به شرایط دقیق سرویس از قیمت آن اطلاع یابید.

ویژگی های ون دلیکا

 ون دلیکا خودرویی چند منظوره (MPV) است که از سال 1968 تاکنون تولید شده است.  این خودروی 11 نفره در ایران بیشتردر تاکسیرانی استفاده می شود و  توسط خودروسازی اِسنا در دو مدل عرضه می شود که تفاوتشان در حجم موتور است و به طبع دارای قدرت و سرعت یکسانی نیستند.

 از معایب ون دلیکا می توان به صدا در آمدن دیفرانسییل این خودرو در سرعت های بالای 80 کیلومتر اشاره کرد و  کم بودن فاصله ی بین دو محور جلو و عقب آن نسبت به طولش اشاره کرد.  امکانات این خودرو شامل شیشه بالابرهای برقی جلو ، سیستم ضد سرقت و صندلی های ردیف دوم و سوم با قابلیت خوابیدن تا 160 درجه را دارند.

کرایه ون دلیکا برای مسافرت

خدمات کرایه ون دلیکا برای مسافرت هم با خودرو هایی آرام و راحت با هزینه بسیار پایین نسبت به اجاره ون تویوتا یا اجاره ون هیوندای با رانندگانی خوش برخورد و خوش مسافرت تحت عنوان ون دربستی مسافرت به شما مشتریان محترم ارائه می شود.

ون دربستی دلیکا

قیمت اجاره ون همواره نسبت به مسافرت و شرایط مسیر با توجه به زمان سرویس برای شما برآورد می شود و امکان ارائه قیمت بصورت آنلاین وجود ندارد اما پشتیبانان ما بصورت 24 ساعته پاسخ گویی تماس های شما عزیزان هستند.

مجموعه رنت ون کار ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو در تهران از جمله کرایه ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها، مناسب‌ترین قیمت اجاره ون دلیکا در تهران و شهرستان‌ها، دارای شرایط ویژه و مناسب اجاره خودرو ون دلیکا در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت کرایه ون دلیکا در تهران ، کرایه ون دلیکا در تهران و شرایط اجاره ون دلیکا بدون راننده در تهران و شهرستان‌ها و با راننده را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =