اجاره ون فیات

اجاره ون فیات

در زندگی شهر نشینی جابه جایی مسافران گروهی یکی از دغدغه هایی است که شهرنشینان با آن مواجه هستند و یکی از راهکارهای حل این مشکل اجاره انواع ون می باشد. یکی از گزینه های مناسب برای گردش های دسته جمعی و توریستی در شهر کرایه ون مناسب است که پیشنهاد ما برای این کار انتخاب خودرو ون مدل فیات دوکاتو می باشد که علاوه بر ظاهر شیک و زیبا دارای ویژگی های بسیاری برای انتخاب شماست.

ویژگی های ون فیات

فیات دوکاتو که نسل آخرین آن در کلاس برترین ون‌های حال حاضر دنیا قرار گرفته است,اولین بار طی همکاری تجاری دو شرکت فیات و پژو سیتروئن در سال 1981 تولید شد. این ون با نام‌های تجاری سیتروئن C25، آلفا رومئو AR6 و تالبوت اکسپرس در نسل اول معرفی شد. اما در نسل‌های دوم و سوم نام فیات دوکاتو روی آن گذاشته شد و نام‌های سیتروئن جامپر، پژو باکسر و رم پرومستر در نسل سوم این خودرو در بازار کشورهای کانادا و آمریکا در سال 2013به وجود آمد.

در اروپا این ون تجاری توسط کارخانه سِوِل سود در ایتالیا، در برزیل توسط کارخانه سول، در ترکیه توسط کارخانه آکچالار، در مکزیک توسط کارخانه کرایسلر، در روسیه توسط کارخانه سولرز و در ایران توسط کارخانه لوتوس تولید می‌شد. این ون یکی از پرطرفدارترین انواع کاروان در اروپا به محسوب میشود به طوری که دوسوم از افرادی که از کاروان استفاده می‌کنند، این خودرو را ترجیح می‌دهند.

اجاره ون دربستی فیات دوکاته

کلیه خدمات ارائه داده شده در هر یک از شهرهای کشور به یک شکل می باشد فقط مکان جغرافیایی آن متفاوت است. پس اگر نیاز به اجاره ون دربستی برای سفر به هر یک از شهرهای را داشتید می توانید میتوانید با شرکت رنت ون تماس بگیرید.

خدمات اجاره ون درایران بیش از 10 سال است که در حال انجام شدن است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چه کسانی در ایران به اجاره ون نیاز دارند؟

کرایه ون فیات دوکاتو

اگر تصمیم دارید دسته جمعی به مسافرت خارجه بروید بهترین گزینه برای رفتن تا فرودگاه کرایه ون است.

اگر قصد دارید با دو یا سه خانواده دیگر به سفر بروید بهترین انتخاب ون فیات است.

اگر احتیج داشته باشید مهمانان زیادی را در سطح شهر جابجا کنید می توانید از خدمات کرایه ون استفاده کنید.

همان طور که می دانید موارد استفاده ون در ایران بسیار زیاد شده است. خیلی از تورها با ون تورهای گردشگری خود را برگزار می کنند. خیلی از جابجایی مهمانان در سمینارها و کنفرانس ها توسط ون انجام می شود.

قیمت اجاره ون فیات

قیمت اجاره ون فیات به صورت روزانه و ساعتی محاسبه می‌شود که در رده‌بندی قیمت‌ها می‌توان گفت قیمتی کمتر از اتوبوس دربستی و بیشتر از اجاره میدل‌باس و مینی‌بوس خواهد داشت. درضمن در شرایطی که محدوده تردد ون داخل محدوده طرح ترافیک باشد هزینه مربوط به طرح بر عهده مشتریان گرامی خواهد بود. در اجاره ون فیات برای بیش از یک روز که منجر به اقامت شبانه گردد محیا کردن محل اسکان و خورد و خوراک راننده بر عهده مشتری است. البته با توجه به اینکه ون فیات دوکاتو شرکت رنت ون در مالکیت این شرکت می‌باشد، قیمت اجاره ون توریستی در این مجموعه کاملا مرقون به صرفه و کاملا رقابتی با سایر مجموعه‌ها می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =