اجاره ون توریستی

اجاره ون توریستی برای تورها

احتمالا کسانی که اهل سفر باشند ون توریستی تویوتا هایس را در هر شهر و کشوری به فراوانی دیده اند.از فرودگاه تهران یا مشهد گرفته تا استانبول و دوبی و هر شهری که فکرش را کنید. شما می توانید سفری راحت با اجاره ون توریستی داشته باشید. می توانید از خدمات کرایه ون رنت ون بهره مند شوید. همچنین رنت ون خدمات اجاره ون دربستی نیز برای تورها فراهم می کند.

ظاهرا تویوتا هایس آن قدر عالی طراحی شده که از یک طرف شرکتی به عظمت تویوتا سال هاست که طراحی آن را تغییر چنانی نداده است و از طرف دیگر آنقدر پر طرفدار بوده که شرکت های چینی دست به تولید نسخه کپی آن زده اند

خدمات اجاره ون توریستی رنت ون

کرایه ون توریستی تویوتا

اما قیمت های مناسب اجاره ون تویوتا از طرفی و گران شدن هزینه های سفر با هواپیما از طرفی دیگر سبب شده که درخواست اجاره از این ون جذاب و راحت به مراتب افزایش یابد شود.

توضیحات:

ون توریستی تویوتا هایس دارای 14 صندلی برای نشتن مسافرین بعلاوه صندلی راننده که کلا پانزده صندلی میشود را در خود دارد.

اما ون هایس در واقع یک ون ۱۰ نفره  با جای بار در پشت صندلی ها میباشد که اگر مسافرین محترم باری همراه نداشته باشند چهار صندلی به صورت  تاشو که از همان کیفیت صندلی های ثابت برخوردارن در مکان بار خودرو باز میشوند و ظرفیت را به ۱۴ نفر افزایش می دهد. ضمنا ارتفاع کف تا سقف خودرو حدودا ۱ متر و ۷۰ سانتی متر میباشد.

مزایا و معایب:

از بزرگترین ویژگی های ون  توریستی هایس که بیشتر کسانی که از آن زیاد استفاده کرده اند آن را می دانند سواری بسیار نرم و لطیف آن است. در واقع این مزیت در تمامی خودرو های تویوتا اعم از کمری، پرادو، لندکروز و کرولا نیز به چشم میخورد.

واقعا در وصف معایب این ون نمی توان نکته ای یافت اما از زمانی که ون هیوندای به بازار عرضه شده و فقط و فقط در مقایسه با فضای داخل کابین ون H350 می توان گفت که فضای داخل تویوتا هایس از ون هیوندا کوچکتر است.

از دیگر مزیت های این ون به صندلی های قابل تنظیم، سیستم تهویه دوال ( هم گرمایش و هم سرمایش برای تمامی فضای کابین) و غیره می توان اشاره کرد.

ظرفیت ون تویوتا هایس 12 نفره و 14 نفره در دو مدل مختلف بوده که در رنت ون برای گروه‌های کمتر از 7 نفر این خودرو را پیشنهاد میکند که سرنشینان از راحتی نسبی برخوردار باشند.  هزینه های مناسب معقول این خودرو باعث شده تا برای رزرو و اجاره این خودرو در سفرهای توریستی  بسیار مورد توجه قرار گیرد. کرایه ون تویوتا هایس در تمامی شهر های کشور به علت سازگاری این خودرو با انواع آب و هوا ها بدون هیچ مشکلی انجام می پذیرد. در مسیرهای کوهستانی و گرمسیری سیستم های سرمایشی و کرمایشی این خودرو بدون عیب و با نهایت قدرت کار می‌کنند.

در نواحی جنوبی کشور که در نیمه اول سال بسیار آلوده و گرم است، خودرو هایس از محبوب ترین خودرو های گروهی منطقهبه شمار میرود. در ضمن بهینه بودن خودرو در ایجاد آلودگی اندک هوا هم  عاملی در محبوبیت آن شده است.

سیستم ضد بلوکه ترمز،  ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، تجهیزصندلی ها به کمربند ایمنی سه نقطه ای، سیستم تهویه مطبوع جلو و عقب و …. مجموعا باعث شده‌اند تا سرنشینان سفری ایمن را تجربه کنند و همواره ون تویوتا هایس به عنوان خودرویی توریستی مورد توجه تورگردانان و سایر شرکت‌ها باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =