شرایط نگهداری از بی ام و ایکس وان BMW X1

هزینه های مالکیت خودرو بسیار بیشتر از قیمت تعمیر آن نیست. هنگام خرید خودرو بی ام و x1، اکثر مردم می دانند که برخی از برندها خودروهای خوبی دارند که قابل اعتماد هستند. به همن سبب مالکان خودروی BMW X1 نیز ازین قضیه مستثنی نیستند. بیشتر این مالکان به دنبال ابزار آسانی برای یافتن مصرف سوخت، هزینه‌های سوخت، هزینه‌های نگهداری و حق بیمه به عنوان بخشی از میانگین هزینه‌های سالانه خودرو خود می باشند: چگونه می‌دانید که چگونه هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش دهید؟ از کجا می توانید لوازم bmw x1 را برای خود تهیه کنید که هم به صورت اورجینال باشد و هم با قیمت مناسب به فروش برسد؟

آشنایی با بی ام و x1

ویکی‌پدیا اولین نسل X1 bmw  را که با نام E84 نیز شناخته می‌شود، به‌عنوان یک شاسی‌بلند ساب کامپکت توصیف می‌کند. من کاملا مخالفم این یک واگن است! E48 بر روی همان پلتفرم مدل تورینگ سری E91 3 ساخته شد. بنابراین در واقع، E84 xdrive20d یک 320d در یک لباس متفاوت است! بدیهی است که تغییرات ظریفی در توزیع وزن و دینامیک رانندگی وجود دارد، اما، تفاوتی ندارد! E84 مانند خواهرخوانده سریعتر خود، به موتور 2.0 دیزلی BMW مجهز شده بود که نیرو را به چرخ های عقب می فرستاد! این دو امر به همراه DNA رانندگی عالی BMW دستورالعمل موفقیت آن بود! شما نمی توانید یک استیشن واگن باحال تر از این مدل بخواهید.

با این حال، نسل دوم و آخرین X1 bmw  (F48) یک ماشین کاملاً متفاوت است. این خودرو بر روی پلت فرم UKL2 ساخته شده است که برای طیف وسیعی از مدل های جلو و چهار چرخ متحرک، مدل هایی مانند Mini Countryman و Mini Clubman مناسب است. درست است، دیگر خبری از سرگرمی دیفرانسیل عقب نیست! نوع sDrive دارای محرک چرخ جلو است در حالی که xDrive20d دارای چهار چرخ محرک می باشد. موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری 228 اسب بخاری که به شاسی آن پیچ شده است هنوز هم بسیار خوب است!

X1 bmw  جدید بسیار بلندتر از نسل قدیمی است و روی تایرهای 18 اینچی پیرلی که به صورت استاندارد عرضه می شود، قرار می گیرد. نقطه ضعف افزایش ارتفاع سواری این است که F48 به اندازه X1 قدیمی در هنگام دور زدن احساس نمی‌کند. نشانه ای از کم فرمانی و بارهای هدایت گشتاور وجود دارد که می تواند گاهی اوقات کمی آزاردهنده باشد. از نظر امکانات، X1 جدید قطعا یک ارتقاء است! F48 دارای ویژگی هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، نور بالای خودکار، هشدار برخورد، چراغ های جلو LED و غیره است.

به طور خلاصه، X1 جدید یک ماشین زیبا هم از نظر داخلی و هم خارجی است. به راحتی می توانید با آن رانندگی و از تغییرات جدید آن استقبال کنید.

نگهداری از بی ام و x1

شما برای نگهداری از خودروی خود نیاز به یک برنامه سرویس دوره ای دارید تا بتوانید از پس نگهداری خود برآیید. به همین دلیل شما باید حتما بر اساس برنامه سرویس دوره ای پیش بروید تا بتوانید هزینه های نگهداری خودرو را کاهش و تعمیرات در آینده یا تعویض قطعه را به تاخیر بیاندازید.

منبع: تعمیرات و قطعات بی ام و bmpart

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =